Loading...
Skip to Content

Prodajna osnova









Prodajna osnova stana u novogradnji i ruke žene sa olovkom

Šta kupac odnosi sa sobom nakon sastanka sa Vama?

Nakon što kupac ode iz Vaše kancelarije, više ne možete da utičete na njega. Jedino na šta možete da utičete jeste materijal koji je on izneo iz Vašeg prodajnog prostora. Kupac taj prodajni materijal prikazuje svojim ukućanima, prijateljima i kolegama sa posla.








<

Prodajne osnove = Vaš brend.

Prikazujemo ono što je kupcu najvažnije, a to je stan. Pregledan je i jasno prikazuje funkcionalnost prostora... prateći boje Vašeg brenda.

Emotivan faktor kupovine

Emotivan faktor je onaj koji je presudan za donošenje odluke o kupovini. U periodu emotivnog odlučivanja, kupca ne želite da opterećujete suvišnim linijama. Za razliku od arhitektonskog projekta, prodajna osnova ne sadrži informacije koje u ovom koraku prodaje nisu ključne, kupcu pružate mogućnost da zamisli sebe kako živi i boravi u tom stanu.

Prodaja stanova u prodajnom prostoru investitora sa prikazanim prodajnim osnovama i arhitektonskim prikazima stanova






Detalj prodajne osnove i arhitektonskog crteža stana

Naglašene prednosti

Želite da kupac vidi da su prozori od poda do plafona, želite da on sam zaključi da su plafoni visoki. Ne želite da mu Vi kao prodavac govorite da je zgrada u kojoj kupuje stan luksuzna, želite da on sam to zaključi gledajući prodajnu osnovu.
Ne govorite i ne obećavate - pokazujete.







Brend firme i kontakt podaci

Prosečan kupac traži dokaz da donosi dobru odluku. Njegova okolina, prijatelji i kolege su oni koji treba da pohvale njegov nov životni korak i kupovinu stana.

Dok svim svojim poznanicima pokazuje stan koji planira da kupi, na prodajnoj osnovi istaknut je logo Vaše firme i kontakt podaci prodajnog tima. Nesvestan toga, kupac radi marketing za Vas i reklamira Vašu firmu.

Detalj prodajne osnove stana sa logoom investitora Su-Prospect Subotica Srbija

Primena 2D osnova:

PDF

Na svom sajtu, za svaki stan možete imati mogućnost preuzivanja prodajne osnove u PDF formatu. Opciono, od korisnika možete tražiti
e-mail adresu tokom preuzimanja i te podatke koristiti kao "lead" za prodaju.

Prodajna osnova

Odštampana na papiru veće gramaže, za razliku od arhitektonskog crteža, prodajna osnova je A4 formata, savršenih dimenzija za rukovanje i idealna je za nošenje.

Društvene mreže

Kombinacijom informacija koje dobijete preko "kolačića" na Vašem sajtu, Google i Facebook marketinga, targetirate ljude koji su gledali određen stan i 2D osnovu baš tog stana im prikazujete kao sponzorisan post.

Brošura

Pored vizuala, sve 2D osnove karakterističnih stanova prikazane su u brošuri. Ovo je i dalje neprevaziđen alat prilikom prodaje u kancelariji.

Neka Vaši kupci rade marketing za Vas

Prodajne osnove pravljene po marketinškim principima, pored toga što rade kao alat u prodaji stanova, dugoročno utemeljuju brend Vaše firme u svest budućih kupaca.