Loading...
Skip to Content

Virtualna tura




Šetajući kroz stan, potencijali kupac ostvaruje vezu sa prostorom.

• Kupac koji vidi samo projekat stana koji gradite, upoređuje Vašu ponudu sa ponudom konkurencije, pokušava da spusti cenu i sastanak završava sa:
"Moram da razgovaram sa _______ pre odluke."

• Kupac koji već treću noć pre spavanja "šeta" kroz stan preko svog telefona, dolazi kod Vas sa željom da ga kupi i nada se da je stan i dalje slobodan.




Pogledajte primere*:

* svi prikazani stanovi su prodati daleko pre izgradnje.

korak 1.

Privući kupce uz Facebook i Instagram.

Kupac stana u novogradnji je ciljna grupa koju je relativno lako targetirati u marketinškoj kampanji, ali je njihovu pažnju teško privući zbog ogromne konkurencije.
Istaknite svoju ponudu uz kontent koji je kreiran samo sa jednom namenom - ukrasti tih nekoliko vrednih sekundi pažnje kupca i kanalisati ga ka Vašem sajtu.

Telefon u rukama čoveka sa prikazom društvenih mreža i renderima stanova u pozadini laptop sa Facebook



Laptop sa virtualnom turom stana i telefonom sa 3D osnovom stana u novogradnji render 3D modela Srbija
korak 2.

Kupac gleda virtualnu turu i zamišlja svoj zivot u tom stanu.

Nakon što ste potencijalnom kupcu privukli pažnju kratkim videom virtualne ture, na sajtu mu dajete mogućnost da pronađe i prošeta kroz idealan stan za sebe. Virtualna tura se otvara u deliću selkunde i pruža iskustvo koje može da traje satima. Kod kuće, u bašti kafića ili na poslu.




korak 3.

U kancelariji zaključujete prodaju.

Kupci dolaze kod Vas potpuno upoznati sa stanovima koji im se sviđaju. Spremni su na licu mesta da donesu odluku o izboru podnih obloga i vrsta pločica. Na Vama je da ih zamolite za potpis.

Kupac stana u novogradnji potpisuje ugovor za kupovinu stana kod investitora sa prikazom virtualne ture na MacBook

Brendirano po Vašim standardima

Logo

Ime Vaše firme je najvažnija stvar koju kupac mora da ima na ekranu dok nekome pokazuje stan koji želi da kupi.

Mini Mapa

Jednostavan 2D prikaz stana dizajnom prilagodjen bojama Vašeg brenda.

Ikonica za kretanje

Ikonica koja se koristi za kretanje je logo Vaše firme.

Kontakt

Kupac je udaljen klik od poziva i zakazivanja sastanka.

U roku od 24h dobijate ponudu od nas.

Pošaljite nam email sa:
- Projektom karakterističnog sprata,
- Koja prodajna rešenja želite i
- Vašim kontakt informacijama.